2

lama tak update blog nih..

Assalamualaikum warrahmattullah hiwabaraqatuh... 

Salam kpd semua yang memview blog aku.. ahlamdulillah tahun ni, aku masih d beri peluang tuk hidup dan 'meminjam' kurniaan Allah SWT kpd ku.. kenangan 2009 banyak merubah aku utk mematangkan diri dalam dunia moyang ini. aku teramatlah bersyukur dengan segala ujian yang menimpa aku membuat aku lebih mengenal dunia ni. dengan segala yang terjadi biar la kenangan yang aku ingin ukirkan dalam ruangan teknologi ni.


ni atuk aku.. dia yang menjaga aku waktu kecik2 dulu.. rindu sangat kt die.. Hj. Ibrahim Hj. Kadri.. 


Ni mummy aku.. huhuhu.. mummy.. i love u..i love u so much!! Mi, tabah kan hati mami agar cepat sembuh dari segala penyakit dan kami (anak-anakmu) sentiasa menyokong dan mendoakan mami...

Bout my dad.. he always cool.. kalo bapa xtenang hadapi semua masalah yang sdg menimpa keluarga kita, kami xkan membesar dlm kdaan yg baik2 mcmni..dia yg sibuk mencari rezeki utk myara kami sekeluarga.. thank u bapa..jasa mu akan ku balas sehingga akhir nyawa ku..


Siguiente Anterior Inicio